loading...
دانلود رایگان
admin بازدید : 285 شنبه 12 دی 1394 نظرات (0)





 

دانلود نرم افزار جغرافیای کره زمین، گوگل ارث

Google Earth Pro 7.1.5

 

 

نرم افزار جغرافیای کره زمین - Google Earth Pro 7.1.5

 

 

نسخه جدید نرم افزار جغرافیای کره زمین Google Earth Pro منتشر شد! (7.1.5)

 

نرم افزار گوگل ارث، یا همان کره زمین گوگل (Google Earth) نرم افزاری است که امکان تماشای نقاط مختلف کره زمین توسط ماهواره های گوگل را فراهم میکند. توسط این نرم افزار میتوانید به صورت سه بعدی و کاملا دقیق، هر نقطه ار کره زمین را با دقت بسیار بالا مشاهده کنید.

 

دقت نرم افزار Google Earth آنقدر بالاست که حتی میتوانید خانه و محله خودتان را توسط آن پیدا و مشاهده کنید.

 

البته تصاویر گوگل ارث به صورت زنده (Live) نیستند و معمولا هر چند روز یک بار آپدیت میشوند.

 

علاوه بر مشاهده نقاط مختلف کره زمین، امکان دریافت عکس و اطلاعات دقیق در مورد مکان های مختلف نیز وجود دارد. یکی از امکانات جالب این نرم افزار، امکان اضافه کردن عکس و اطلاعات در مورد نقاط مختلف است. مثلا وقتی که شما روی برج میلاد در تهران زوم کرده اید، میتوانید عکس ها و یا نوشته هایی را در مورد این مکان اضافه کنید. این اطلاعات توسط گوگل پردازش میشود و اگر مورد تایید قرار بگیرد، بعد از چند روز در سرورهای گوگل ارث ذخیره میشود و همه کاربران گوگل ارث میتوانند آنها را مشاهده کنند.

 

همین توسعه و اضافه کردن اطلاعت توسط کاربران، باعث شده تا Google Earth شامل اطلاعات بسیاری در مورد نقاط مختلف کره زمین باشد. کافیست اسم یک مکان را جستجو کنید، و یا روی محل آن زوم کنید، تا اطلاعات و عکس های زیادی در مورد آن مکان در اختیار شما قرار بگیرد.

 

تمام اطلاعاتی که گوگل ارث نمایش میدهد، به صورت آنلاین از سرورهای گوگل دریافت میشود. بنابر این برای استفاده از آن، نیاز به اینترنت پرسرعت دارید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

 

















 

دانلود نرم افزار حرفه ای تشخیص هویت

Digital Physiognomy 1.8

 

 

نرم افزار حرفه ای تشخیص هویت - Digital Physiognomy 1.8

 

 

نرم افزار Digital Physiognomy یکی از نرم افزار های حرفه ای در زمینه تشخیص هویت میباشد. این نرم افزار با استفاده از آنالیز شبکه های عصبی قادر به تعیین میزان تفاوت بین اعضای چهرهمیباشد.

 

میتوانید با انتخاب هر کدام از اعضای چهره گرافی از آنالیز آن را مشاهده کنید و در صورت نیاز چاپ نمایید.

 

همچنین این نرم افزار شامل 900 چهره اشخاص معروف جهان میباشد که میتوانید از آنها برای نرم افزار و تشخیص چهره استفاده کنید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.






 

دانلود نرم افزار تصویر برداری از محیط دسکتاپ و بازی

Mirillis Action 1.29

 

نرم افزار تصویر برداری از محیط دسکتاپ و بازی - Mirillis Action 1.29

 

نسخه جدید نرم افزار تصویر برداری از محیط دسکتاپ و بازی Mirillis Action منتشر شد! (1.29)

 

نرم افزارهای زیادی برای فیلم برداری و عکس برداری از صفحه نمایش وجود دارند. اما بیشتر آنها نمیتوانند از بازی های در حال اجرا فیلم برداری کنند. و اگر هم بتوانند، کیفیت فیلم خروجی چندان مناسب نخواهد بود.

 

نرم افزار Mirillis Action برای فیلم برداری از محیط بازی ها بسیار مناسب است و میتوانید از بازیهای خود به صورت حرفه ای فیلم برداری کنید و در شبکه های اجتماعی منتشر کنید.

 

همچنین این نرم افزار قابلیت ضبط صدای زنده را در هنگام فیلم برداری را دارا میباشد که با این امکان میتوانید هنگام فیلم برداری توضیحاتی را بر روی فیلم ارائه دهید.

 

کیفیت فیلم برداری این نرم افزار به صورت HD میباشد که برای فیلم برداری از محیط بازی ها بسیار عالی است. همچنین قابلیت تهیه عکس محیط بازی با دسکتاپ را نیز دارا میباشد.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

 







 

دانلود نرم افزار کنترل کامپیوتر ها از راه دور، تیم ویور

TeamViewer 11.0.52

 

 

نرم افزار کنترل کامپیوتر ها از راه دور، تیم ویور - TeamViewer Free 11.0.52

 

 

نسخه جدید رایگان نرم افزار کنترل کامپیوتر ها از راه دور TeamViewer منتشر شد! (11.0.52)

نرم افزار Team Viewer یکی از بهترین و معروف ترین نرم افزارها برای مشاهده دسکتاپ، دسترسی به اطلاعات، و کنترل یک کامپیوتر و یا مجموعه ای از کامپیوتر ها و شبکه ها  از راه دور میباشد.

توسط نرم افزار Team Viewer میتوانید از راه دور کامپیوترهای مورد نظر خود را مدیریت و کنترل کنید و به طور کامل به آنها دسترسی داشته باشید.
تنها کافیست که یک بار این نرم افزار را روی کامپیوترهای مورد نظر خود نصب کنید. سپس میتوانید از هر جای دنیا و با استفاده از اینترنت، به کامپیوترهای مقصد وصل شوید.

توجه داشته باشید که برای استفاده از امکانات این برنامه، باید نرم افزار Team Viewer از قبل روی کامپیوترهای مقصد نصب شده باشد.

 

در ادامه مطلب میتوانید نسخه جدید این نرم افزار را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

 



 

دانلود نرم افزار دانلود از تورنت، میکرو تورنت

uTorrent 3.4.5

 

 

نرم افزار دانلود از تورنت، میکرو تورنت - uTorrent 3.4.5

 

 

نسخه جدید نرم افزار دانلود از تورنت µTorrent منتشر شد! (3.4.3)

 

اکثر کاربران نام سرویس تورنت را حتما شنیده اند، کاربران حرفه ای تر بیشتر دانلود های خود را از اینسرویس انجام میدهند و یکی از سرویس های اشتراکی دانلود برای فایل های حجیم به حساب میاید.

 

اساس کار تورنت، اشتراک گذاری فایل های موجود در کامپیوتر کاربران است. فرض کنید کاربری در آمریکا یک DVD بازی را که خریداری کرده است در تورنت به اشتراک میگذارد. سپس میلیون ها کاربر در سراسر جهان که از نرم افزارهای Torrent استفاده میکنند قادر به دانلود آن خواهند بود.

 

هر کاربری به محض دانلود بخشی از فایل، به یک Upload کننده تبدیل میشود که دیگران هم میتوانند از کامپیوتر وی این فایل را دانلود کنند. و به این ترتیب در عرض چند ساعت هزاران کامپیوتر در حال به اشتراک گذاری آن بازی خواهند بود.

 

برای اتصال به شبکه تورنت، نیاز به یک نرم افزار کلاینت تورنت دارید. کلاینت های زیادی برای تورنت وجود دارند که قبلا هم تعدادی از آنها را در سرزمین دانلود معرفی کرده ایم. در این مطلب نیز نسخه جدید نرم افزار uTorrent را آماده کرده ایم که یکی از معروف ترین کلاینت های تورنت است.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

 






















 

دانلود آنتی ویروس رایگان مایکروسافت

Microsoft Security Essentials 4.8

 

آنتی ویروس رایگان مایکروسافت - Microsoft Security Essentials 4.8

 

 

نسخه جدید آنتی ویروس رایگان مایکروسافت Microsoft Security Essentials منتشر شد! (4.8)

در سال 2009، مایکروسافت اولین نسخه از آنتی ویروس خود یعنی Microsoft Security Essentials را منتشر کرد. و به سرعت توانست جای خود را باز کند.

به دلیل سازگاری کامل نرم افزار امنیتی Microsoft Security Essentials با ویندوز، این نرم افزار هیچ تاثیر منفی بر ویندوز ندارد. و اتفاقا به دلیل اینکه توسط سازندگان خود ویندوز تولید شده است، میتواند امنیت بسیار بالایی را فراهم کند.

اما آیا امنیت Microsoft Security Essentials به پای رقبای قدرتمندی مثل Mcafee, Norton, Kaspersky, Nod32 و ... میرسد؟

جواب مایکروسافت به این سوال مثبت است. تا جایی که در یک اقدام بسیار عجیب، مایکروسافت با اسم بردن از این آنتی ویروس ها در سایت خود، از کاربران خواسته آنها را حذف کنند و آنتی ویروس مایکروسافت را نصب کنند:

 

آنتی ویروس رایگان مایکروسافت - Microsoft Security Essentials 4.8

 

هرچند اسم بردن از این آنتی ویروس ها و درخواست حذف آنها، چندان به مذاق این شرکت های امنیتی خوش نیامد، اما مایکروسافت آنقدر بزرگ هست که بتواند دست به چنین اقداماتی بزند.

اطمینان کاربران به محصولات ویندوز، باعث شده تا استقبال خوبی از Microsoft Security Essentials به عمل بیاید. تا جایی که بر اساس آمار، تقریبا 20 درصد از کاربران ویندوز فقط از آنتی ویروس Microsoft Security Essentials استفاده میکنند.

محیط ساده، رایگان بودن، حجم بسیار کم، سازگاری کامل با ویندوز، و امنیت بسیار بالا، از نقاط قوت این آنتی ویروس هستند.


کدام نسخه های ویندوز؟
نرم افزار Microsoft Security Essentials فقط برای ویندوزهای 7 و ویستا منتشر شده و قابل استفاده است.

با انتشار ویندوز 8، مایکروسافت از نرم افزار امنیتی جدیدی به نام Windows Defender رونمایی کرد که نسخه توسعه یافته Microsoft Security Essentials است.

در حال حاضر ویندوزهای 8, 8.1, 10 به صورت پیش فرض دارای نرم افزار Windows Defender هستند و به همین دلیل نرم افزار Microsoft Security Essentials بر روی آنها قابل نصب نیست. و در واقع اصلا نیازی به این نرم افزار ندارند. چون مجهز به نسخه جدیدتر آن (همان Windows Defender) هستند.


در ادامه مطلب، میتوانید با سایر قابلیت های آنتی ویروس Microsoft Security Essentials آشنا شوید و جدیدترین نسخه آن را دانلود کنید.

 



 

دانلود آموزش کامل پاورپوینت

با زیرنویس فارسی

اختصاصی از سرزمین دانلود

 

 

آموزش کامل پاورپوینت (با زیرنویس فارسی)

 

 

نرم افزار پاورپوینت از سری نرم افزار های Office است که به کمک آن میتوانید اسلاید های مختلف بسازید. این نرم افزار برای ارائه پروژه، برای تدریس دروس، ساخت اسلاید های گزارشی برای کارفرماو... استفاده میشود.

 

اما کار با این نرم افزار کمی سخت است و نیازمند آموزش میباشد.

 

در این مطلب آموزش کامل پاورپوینت را برای کاربران سایت آماده کرده ایم. این مجموعه به شما یاد میدهد که چگونه از مباحث اولیه پاورپوینت شروع به کار کنید و در نهایت به یک فرد حرفه ای در این نرم افزار تبدیل شوید.

 

به درخواست شما عزیزان زیرنویس فارسی این فیلم آموزشی را به صورت کاملا اختصاصی و توسطسرزمین دانلود، برای شما آماده کرده ایم. همچنین فایل های تمرینی نیز در این مجموعه قرار دارد.

 

تمامی این فیلم ها به صورت بخش بندی شده هستند و شما میتوانید آموزش های مورد نظر خود را در هر بخش بیابید.

 

در ادامه مطلب میتوانید این فیلم های آموزشی را از سرزمین دانلود دریافت کنید. همچنین یک فایل ویدیویی جهت نمونه برای دانلود قرار گرفته است.





 

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟