loading...
دانلود رایگان
admin بازدید : 307 شنبه 12 دی 1394 نظرات (0)

راز یک میلیون دلاری من، راز دستیابی به استقلال مالی (دانلود رایگان)

در این فایل آموزشی رایگان دقیقا با فرمول و سیستمی آشنا می شوید که به شما می آموزد چگونه می توانید صرفا با انجام کاری که عاشق انجام دانش هستید، انجام کارهایی به آن علاقه مند هستید و یا کارهایی که در حوزه ی تخصص شماست به راحتی درآمدزایی کرده و در کمتر از دو سال به استقلال مالی برسید. تنها یک گام تا آشنایی با سریع ترین و راحت ترین تکنیک کسب ثروت حلال و زیاد فاصله دارید!
همچنین می آموزید که چگونه می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن اولین 10 میلیون تومان اینترنتی خود را به دست آورید!
خبر خوب اینکه برای دستیابی به این موفقیت های مالی به هیچ دانش تخصصی قبلی نیاز ندارید، تنها کافیست بدانید که در زندگی خود چه علایق و سرگرمی هایی دارید و به کمک آنها فورا شروع به درآمدزایی کنید.
لطفا توجه داشته باشید که ارزش مالی این پکیج بیش از 650 هزار تومان می باشد که صرفا برای مدت محدودی به صورت رایگان ارایه می شود!

دانلود رایگان

دانلود Battle of Empires 1914.1918 - بازی نبرد امپراتوری 1914.1918

دانلود Battle of Empires 1914.1918 - بازی نبرد امپراتوری 1914.1918

Battle of Empires 1914.1918 یک عنوان زیبا در سبک استراتژیک، اکشن است که در سال ۲۰۱۵ توسط Great War Team ساخته و توسط Best Way Soft برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. Battle of Empires 1914.1918 نام یک عنوان جدید استراتژیک و اکشن است که روایتگر جنگ های خونین و کشتار های زمان جنگ جهانی دوم بوده و طبق داستان های واقعی ساخته شده است. در این عنوان در زمان شروع بازی شما در نقش یک فرد که در جنگ بین آلمان و فرانسه هست به بازی می آیید و باید سعی کنید تا خود را زنده از میدان جنگ بیرون بیاورید همچنین شما میتوانید وظایف مختلفی را انتخاب کنید مثل راننده تانک،سرباز،توپ چی و یا نفوذی بازی کنید.در این نسخه سعی شده تمامی چیزها مثل لباس ها،تفنگ ها،تانک ها و... به زمان جنگ شباهت داشته باشد تا شما لذت ببرید.

برچسب ها: actionstrategyاکشناستراژیکی
ادامه / دانلود

خرید آموزش جامع برنامه نویسی اندروید تیتانیوم - Andriod Titanium به زبان فارسی

 

 

تیتانیوم یک SDK برای برنامه نویسی ساده تر Android است که در حال حاضر بیش از 700.000 نفر در جهان در حال توسعه و بهبود و کار با آن هستند. بوسیله این SDK کاربران می توانند برنامه های تحت وب خود را به برنامه های اندرویدی تبدیل کنند.
از جمله قابلیت های این محیط ساخت و توسعه نرم افزارها امکانات سرعت فوق العاده آن برای ساخت برنامه های کاربردی است. همچنین این SDK به خوبی از روش توسعه MVC و سرویس های کلود ( ابری ) پشتیبانی می کند.


  خرید نقدی پستی - قیمت: 35000 تومان

 

توضیحات

دیگر محصولات

دانلود SignLab v9.1.1 Build 7583 - نرم افزار طراحی تصاویر، وکتور ها و علائم برای دستگاه های چاپ و برش

دانلود SignLab v9.1.1 Build 7583 - نرم افزار طراحی تصاویر، وکتور ها و علائم برای دستگاه های چاپ و برش

SignLab نرم افزاری قدرتمند برای ساخت علائم، متون و نشانه ها است که امکانات جامعی را برای طراحی و ویرایش وکتور ها و تصاویر bitmap در اختیار کاربران قرار می دهد. این برنامه از اکثر دستگاه های چاپ و برش، پرینتر ها و دستگاه های برش هیبریدی پشتیبانی می نماید و با استفاده از آن می توانید تمامی لیبل ها، علائم، نشانه ها، کاور ها، پکیج ها، بسته بندی ها و تمامی آنچه که در ذهنتان است را طراحی نمایید و در نهایت آن ها را به دستگاه چاپ و برش منتقل نمایید. همچنین این برنامه امکاناتی چون وارد و ذخیره نمودن فایل هایی با فرمت های incl ،PSD ،PS ،PDF ،PDF و CDL، پشتیبانی از بیش از 1100 فونت مختلف، کتابخانه ای شامل علائم و کلیپ آرت های آماده و ساخت آرک از متون را نیز در خود دارد.

برچسب ها: bitmapcutdesigndesignerprintprint and cutsignmakesignmakers,چاپچاپ و برشنرم افزاروکتوربیت مپبرشطراحی
ادامه / دانلود

دانلود Abelssoft Software Pack 12.2015 - مجموعه نرم افزار های Abelssoft

دانلود Abelssoft Software Pack 12.2015 - مجموعه نرم افزار های Abelssoft

Abelssoft توسعه دهنده انواع نرم افزار ها شامل نرم افزار های سیستمی، مولتی مدیا، امنیتی، ابزار های کمکی، کانورتر ها و ... می باشد. در این مجموعه شما می توانید انواع نرم افزار ها مانند تبدیل موسیقی و ویدئو، بهینه سازی کامپیوتر، آپدیت و بروزرسانی، پاکسازی سیستم، مدیریت دانلود، ویرایش و مدیریت متادیتا، پلیر ها، افزایش سرعت کامپیوتر، ویرایش تصاویر، موسیقی و ویدئو و امنیتی را به صورت یکجا دانلود نموده و از آن ها بهره ببرید.

برچسب ها: abelssoftsoftware packsoftware toolsمجموعه نرم افزارنرم افزارپکپک نرم افزاریwindowsابل سافت
ادامه / دانلود

دانلود Program Protector v4.8 - نرم افزار رمز گذاری بر روی برنامه های ویندوز

دانلود Program Protector v4.8 - نرم افزار رمز گذاری بر روی برنامه های ویندوز

در سیستم نرم افزار هایی وجود دارند و یا نصب شده اند که شما مایل به دسترسی سایرین به آن ها نیستید و یا تمایل دارید دسترسی گروهی از کاربران به آن ها را محدود نمایید و یا به عنوان والدین قصد دارید تا دسترسی فرزند تان به برخی از برنامه ها را محدود نمایید. Program Protector یکی از بهترین نرم افزار ها برای محافظت و رمزگذاری برنامه ها در ویندوز است. با استفاده از این برنامه شما می توانید برای تمامی و یا گروهی از نرم افزار ها و برنامه های کاربردی ویندوز تنها با چند کلیک ساده پسورد تعیین نمایید. کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده و نیاز به هیچ گونه دانش رایانه ای بالایی ندارد. از جمله ویژگی های بارز این نرم افزار غیر فعال نشدن آن با تغییر نام برنامه و فایل های آن و همچنین غیر ممکن بودن uninstall کردن آن بدون وارد نمودن پسورد تعیین شده است.

برچسب ها: application passwordpassphrasepasswordpassword protectionprogram protect,protectionsafeمحافظتنرم افزارکنترل دسترسیپسوردرمزگذاری
ادامه / دانلود

دانلود Skype v7.17.0.106 - نرم افزار اسکایپ، تماس صوتی و تصویری رایگان از طریق اینترنت

دانلود Skype v7.17.0.106 - نرم افزار اسکایپ، تماس صوتی و تصویری رایگان از طریق اینترنت

Skype نام نرم افزاری می باشد که به شما امکان برقراری ارتباط صوتی را با دوستان از طریق اینترنت فراهم می کند. این برنامه همانند تلفن عمل کرده و دو طرفی که قصد ارتباط با یکدیگر را دارند باید این برنامه را نصب داشته باشند. همچنین در این برنامه امکان برقراری ارتباط تصویری به وسیله دوربین های اینترنتی و گفتگوی متنی و حتی انتقال فایل نیز وجود دارد. این نرم افزار از کیفیت بالایی در انتقال صدا برخوردار می باشد حتی بیشتر از ارتباط تلفنی که از مناطق دور برقرار می شود. به عنوان مثال شما اگر از داخل ایران به یکی از اقوام خود در کشوری نظیر فرانسه تماس بگیرید در هنگام صحبت باید مکث کرده تا صدا با کمی تاخیر به شما و یا طرف مقابلتان برسد، اما به کمک این نرم افزار شما به راحتی با دورترین مناطق نیز می توانید با وضوح و کیفیت بالا تماس بگیرید. این برنامه مانند دیگر برنامه های مشابه همانند یاهو مسنجر در هنگام برقراری ارتباط صوتی دچار قطعی و نویزهایی که باعث اختلال در صدا می شوند نمی شود.
برای استفاده از این نرم افزار بعد از نصب برنامه کافیست شما از طریق نرم افزار در سایت این برنامه ثبت نام کرده و برای خود یک شناسه کاربری شخصی بسازید.

برچسب ها: callinstant messengermessengerskype technologies s.a.telephoning softwareنرم افزارvoip application
ادامه / دانلود

دانلود XYplorer v16.10.0300 - جایگزینی مناسب برای Windows Explorer ویندوز

دانلود XYplorer v16.10.0300 - جایگزینی مناسب برای Windows Explorer ویندوز

Windows Explorer که به همراه ویندوز عرضه می شود نرم افزار مدیریت فایل های موجود بر روی هارد دیسک می باشد که شما با آن قادر خواهید بود فایل ها و فولدر های خود را مرور و مدیریت نمائید. اما این ابزار از لحاظ ساختار و عملکرد تقریباً در تمامی نسخه های ویندوز تفاوت چندانی پیدا نکرده است به همین خاطر کاربران برای رفع برخی از خواسته های خود همواره به دنبال جایگزین های مناسب تری برای Windows Explorer می باشند.
ابزار XYPlorer یک مرورگر پیشرفته فایل های سیستم است و یک جایگزین قوی برای کسانی که به دنبال یک نرم افزار مدیریت فایل مناسب می گردند به حساب می آید.

برچسب ها: browserfile explorerمرورگرنرم افزارکاوشگر فایل
ادامه / دانلود

دانلود Flight 787 - Advanced - بازی موبایل شبیه ساز پرواز

دانلود Flight 787 - Advanced - بازی موبایل شبیه ساز پرواز

اگر به دنبال شبیه سازی برای پرواز و کنترل هواپیما می باشید Flight 787 - Advanced یک شبیه ساز فوق العاده واقع بینانه همراه با گرافیکی بسیار بالا می باشد که توسط شرکت بازی سازی idris Celik ساخته و برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. این بازی توانسته امتیاز بالایی را در گوگل پلی دریافت کند و جزو بهترین در این سبک شود. این شبیه ساز را میتوان یکی از برترین شبیه ساز ها در این زمینه دانست. در این بازی شما می توانید با هواپیماهای 787، 737 و ام دی 11 پرواز نمایید!
توجه:
برای اجرای بازی دستگاه شما باید دارای مشخصات زیر باشد:
- پردازنده چهار هسته و بالا
- حداقل 2 گیگابایت رم
- سیستم عامل اندروید 4.1 به بالا

برچسب ها: androidandroid 2.1android marketgoogle playhtcmobilemotorola,samsungsony ericssonموبایلگوگل پلیاچ تی سیاندرویدسونی اریکسونسامسونگ
ادامه / دانلود

دانلود MARVEL War of Heroes - بازی موبایل نبرد قهرمانان

دانلود MARVEL War of Heroes - بازی موبایل نبرد قهرمانان

MARVEL War of Heroes نام یک بازی زیبا و بسیار سرگرم کننده در سبک بازی های کارتی و اکشن برای سیستم عامل اندروید می باشد. نبرد قهرمانان تنها بازی کارتی رسمی از دنیای مارول است که شامل مرد عنکبوتی، آدم آهنی، هالک و خیلی های دیگر می شود. یک تیم فوق العاده از شخصیت های مارول تشکیل داده و با بازیکنانی از سراسر دنیا مبارزه کنید. ابر قهرمانان خود را که به وسیله هنرمندان مارول طراحی شده اند، ارتقا دهید و تقویت کنید. هیدرا و دیگر شخصیت های شرور دارن از ایزو 8 مرموز برای تغییر توازن قدرت به نفع خود استفاده می کند. به عنوان مامور سازمان شیلد، وظیفه شما این است که تیمی از ابر قهرمانان را جمع کنید، معمای ایزو 8 را فاش کرده و با قدرتمند ترین گروه شخصیت های شرور در تاریخ مبارزه کنید. با تنوع بالای این بازی و آپدیت های پی در پی، از این بازی لذت ببرید. شما می توانید در این بازی از ابر قهرمان هایی مانند مرد عنکبوتی، کاپیتان آمریکا، بیوه سیاه، هاکی، تور، آدم آهنی استفاده کرده و با دشمنان شرور قدرتمند مبارزه کنید. این بازی در عین سادگی بسیار جذاب و لذت بخش بوده و با کار طراحی بی نظیر و اصیل خود، اوج هیجان را برای شما به ارمغان خواهد آورد. شما می توانید در این بازی با دوستان خود و دیگر بازیکنان یک تیم را تشکیل داده و با دیگر بازیکنان از سراسر دنیا مبارزه کنید.
توجه: این بازی یک بازی آنلاین می باشد و برای اجرا نیاز به اینترنت دارد.

برچسب ها: androidandroid 2.1android marketgoogle playhtcmobilemotorola,samsungsony ericssonموبایلگوگل پلیاچ تی سیاندرویدسونی اریکسونسامسونگ
ادامه / دانلود

دانلود Club Manager 2016 - بازی مربیگری فوتبال 2016

دانلود Club Manager 2016 - بازی مربیگری فوتبال 2016

انتشار نسخه جدید Club Manager خبری خوب برای طرفداران پر و پا قرص بازی های مربیگری فوتبال است. شما در این بازی در نقش یک مربی ظاهر می شوید که تاکتیک ها، اسپانسرها، قراردادها و آپگرید های شما از استادیوم ، آینده و موفقیت باشگاهتان را تعیین می کند.این بازی توسط طرفدارانی با 20 سال تجربه وعشق به فوتبال، ساخته شده و به طرفداران فوتبال تقدیم می شود. با استفاده از ویرایشگر در بازی، می توانید تیم های خودتان را بسازید یا اینکه نام باشگاه ها، بازیکنان و لباس تیم های موجود در بازی را ویرایش کنید.پس از انتشار اولین نسخه این بازی در سال پیش، Club Manager تبدیل به یکی از محبوب ترین بازی های مربیگری فوتبال در PC شده است. نسخه جدید این بازی، محیط بازی مدرن تری را پیش روی شما می گذارد و چند ویژگی و ارتقاء جدید را برای شما به ارمغان می آورد، که از میان آنها می توان به مداخله در تاکتیک های تیم وسط بازی زنده، حالت های جدید گیم پلی، و برگزاری تورنمنت های دلخواه خودتان، اشاره کرد. علاوه بر این، بازار نقل و انتقال بازیکنان، سیستم صعود و صقوط و لول های دشواری بازی از نو ساخته شده است. بازیکنان می توانند در کنار آمارهای اضافی باشگاه، گزینه شخصی سازی لباس هایشان را نیز داشته باشند.

برچسب ها: simulationsportورزشیشبیه سازی
ادامه / دانلود

دانلود کلیک شماره 549 - ضمیمه فناوری اطلاعات روزنامه جام جم

دانلود کلیک شماره 549 - ضمیمه فناوری اطلاعات روزنامه جام جم

عناوین ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 549:
- پرداخت اینترنتى وجوهات شرعى
- ساخت باترى هاى لیتیومى مخابراتى در كشور
- اسنپ دراگون، فاتح سال 2016
- فایرفاکس، مرورگر 64 بیتی عرضه کرد
- برداشت پول از کیف پول همراه
ویندوزفون هشتی ها تا سال دیگر 10 نمی شوند
- آسیب شناسی محتوای فارسی در فضای سایبری
- الكامپ 2015 به دور از حاشیه برگزار شد
- حضور كسب و كارهای نوپا در بیست و یكمین الكامپ

برچسب ها: فایرفاکسموسیقیمرورگرمرتب سازیویندوزویندوزفونآفیسالكامپ,تلگرامسونی
ادامه / دانلود

دانلود تمامی آلبوم های استیو مورگان - Stive Morgan Discography

دانلود تمامی آلبوم های استیو مورگان - Stive Morgan Discography

موسیقی الکترونیک گونه‌ای از موسیقی است که در مراحل تهیه آن از سازهای موسیقی الکترونیک و فناوری موسیقی الکترونیک استفاده می‌شود. به طور کلی فرق عمدهٔ آن با انواع دیگر موسیقی در نوع صدای ساخته‌شده به‌وسیلهٔ ابزار الکترونیکی است. استیو مورگان (Stive Morgan) یکی از برترین سازنده های موزیک الکترونیک می باشد که در این مجموعه سعی شده آلبوم های آین هنرمند گردآوری شود.

برچسب ها: discographyelectronicالکترونیک موزیکدانلود تمامی البومدانلود دیسکو گرافی
ادامه / دانلود

دانلود Dragon Nest: Warriors' Dawn 2014 - دانلود انیمیشن اشیانه اژدها

دانلود Dragon Nest: Warriors' Dawn 2014 - دانلود انیمیشن اشیانه اژدها

داستان از آنجا شروع میشود که فرمانروای یک کشور گروهی از بهترین جنگجو هایش را برای گرفتن یک الماس سیاه به سراغ اژدهایی میفرستد و آنها به آشیانه اژدها وارد شده ولی برای کشتن آن اژدها کار ساده ای ندارند و...

ادامه / دانلود

دانلود Shutterstock Pack 01: DVD13-15 - مجموعه عظیم تصاویر شاتر استوک - سری اول - دی وی دی 13 تا 15

دانلود Shutterstock Pack 01: DVD13-15 - مجموعه عظیم تصاویر شاتر استوک - سری اول - دی وی دی 13 تا 15

 

ShutterStock - شاتراستوک یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین سایت های فروش عکس با کیفیت بالا می باشد که از نظر کیفیت و تنوع یکی از بهترین سایت های شناخته شده در اینترنت است. در این مجموعه شما می توانید گزیده ای از تصاویر با کیفیت این سایت را مطابق با سلیقه و نیاز خود به صورت رایگان دانلود کنید.

 

برچسب ها: backgroundjpgshutterstockstock photoپس زمینهاشیاء و ابزارتصاویر استوک,تصاویر با کیفیتشاتر استوک
ادامه / دانلود

دانلود Udemy Learn Apple Watch Programming Quickly By Examples - آموزش برنامه نویسی ساعت اپل

دانلود Udemy Learn Apple Watch Programming Quickly By Examples - آموزش برنامه نویسی ساعت اپل

اپل واچ (Apple Watch) یا ساعت اپل یک ساعت هوشمند است که شرکت اپل آن را همراه با آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس رونمایی کرد. اپل در این ساعت به طور پیش فرض ۲ نرم‌افزار در زمینه سلامت به نام‌های Workout و Fitness را ارائه نموده است. از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به نمایش ضربان قلب، ضد آب بودن و پشتیبانی از سیری اشاره کرد. همچنین می‌توان برای بهره‌گیری از برخی نرم‌افزارها همچون اپل مپز نیز ساعت اپل را با آیفون همگام سازی کرد.
در دوره آموزشی Udemy Learn Apple Watch Programming شما با برنامه نویسی و ساخت برنامه های کاربردی برای ساعت اپل با استفاده از زبان برنامه نویسی Swift آشنا می شوید.

برچسب ها: apple watchiphoneiwatchprogrammingseguesswiftudemyآموزش,آموزش برنامه نویسیآموزش سوئیفتآیفوناپلبرنامه نویسیسوئیفت
ادامه / دانلود

دانلود Tony Hawks Pro Skater 5 XBOX 360, PS3 - بازی اسکیت با تونی هاوک برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3

دانلود Tony Hawks Pro Skater 5 XBOX 360, PS3 - بازی اسکیت با تونی هاوک برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3

Pro Skater 5، نام جدیدترین نسخه از سری بازی های Tony Hawk's Pro Skater است که برای اولین بار در سال 1999 برای کنسول منتشر شد. Pro Skater 5 یک عنوان در سبک ورزشی آرکید می‎باشد که شما در آن نقش یک اسکیت سوار حرفه‎ای را خواهید داشت. هدف اصلی بازی‌های اسکیت‌بورد، داشتن آزادی عمل به همراه دوستان‌تان است و ساخت بازی که بتواند احساسات درونی شما را برانگیزد. سری بازی Pro Skater از 15 سال پیش که شروع به کار کرد، همین هدف را دنبال کرده است. Pro Skater 5 شامل سطوح جدید و سیستم کنترل مناسب است. همچنین سیستم پرتاب و Power-Ups در بازی گنجانده شده که می‌‌تواند تجربه‌ی کلی شما را از ورزش اسکیت تغییر دهد. شما می‌توانید شخصیت خود را بسازید یا از شخصیت‌های آماده استفاده کنید. همچنین در Pro Skater 5 بخش جدیدی به نام پارک‌سازی وجود دارد که به بازیکنان این اجازه را می‌دهد تا پارک اسکیت خودشان را بسازند و در گروه آن را به اشتراک بگذارند.

برچسب ها: ps3sportsورزشیپلی استیشن 3xbox 360ایکس باکس 360
ادامه / دانلود

دانلود Mamp Pro v3.5 MacOSX - نرم افزار شبیه ساز سرور بر روی مک

دانلود Mamp Pro v3.5 MacOSX - نرم افزار شبیه ساز سرور بر روی مک

اگر بخواهید یک وب سرور آپاچی را در عرض چند ثانیه ساخته و مورد استفاده قرار دهید، ما پیشنهاد می کنیم که ازنرم افزار Mamp استفاده نمایید. این نرم افزار قادر است تنها با چند کلیک ساده یک وب سرور آپاچی با تمامی امکانات برای شما فراهم کند. نصب این نرم افزار آسان و کار کردن با آن راحت می باشد.
نرم افزار MAMP PRO نسخه ی کامل از نرم افزار سرور مجازی MAMP می باشد که برای برنامه نویسان و توسعه دهندگان وب ساخته شده است. این برنامه به شما امکان فعال سازی محیط های مورد نیاز جهت توسعه را می دهد. به عنوان یک برنامه نویس وب، شما باید کدهای خود را قبل از قرار گیری در سرورهای ارائه شده توسط خدمات دهنده های اینترنتی، بر روی سیستم خودتان تست کنید که برای این کار به اجرای سرویس های مختلف مانند آخرین نسخه های پایدار Apache و MySQL و PHP نیازمندید.
شما می توانید هر تعداد سرور که بخواهید جهت انجام تست های خود، بسازید بدون اینکه مشکلی برای سیستم شما پیش بیاید. امکان تنظیم دی ان اس نیز وجود دارد.

برچسب ها: mamp proآپاچیآپاچی در مکآپاچی در مکینتاشایجاد سرورراه اندازی سرور در مک,راه اندازی سرور در مکینتاشسرورشبیه سازشبیه ساز سرور در مکینتاش، ایجاد سرور در مکینتاش,شبیه ساز سرور در مک، ایجاد سرور در مک
ادامه / دانلود

دانلود WebcamMax v7.9.7.2 - نرم افزار ایجاد افکت های جالب و جذاب بر روی تصویر وب کم

دانلود WebcamMax v7.9.7.2 - نرم افزار ایجاد افکت های جالب و جذاب بر روی تصویر وب کم

امروزه با گسترش ارتباطات اینترنتی نیاز کاربران به استفاده از وسایل ارتباط جمعی در اینترنت افزایش یافته است. یکی از پرکاربردترین ابزارهای اینترنت وب کم ها هستند. در این راستا نرم افزار WebcamMax کمک های بسیاری به کاربران اینترنتی می کند.
به کمک نرم افزار WebcamMax می توانید ویدئو، تصویر و افکت های مختلفی را به وب کم های مجازی یا حقیقی تان بیافزایید و آن ها را از طریق messenger و یا وب سایت هایی مانند Ustream ،JustinTV در معرض نمایش قرار دهید. این نرم افزار با تمام برنامه های وب کم می تواند کار کند برنامه هایی مانند MSN ،Yahoo ،Camfrog ،YouTube، ICQ ،AIM ،Skype ،Paltalk ،ANYwebcam ،Sticka. شما می توانید افکت های مختلفی بیافزایید و تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید، هزاران افکت آنلاین یا از پیش ساخته شده وجود دارد و یا می توانید از افکت هایی که خودتان به وجود آورده اید استفاده کنید. می توانید با ضبط ویدئوها و پس از افزودن افکت آن ها را به راحتی بر روی سایت هایی مانند YouTube یا بلاگ شخصی تان قرار دهید. به راحتی و به صورت کاملاً مستقیم می توانید بر روی جعبه ی ویدئویی تان طراحی کنید.

برچسب ها: broadcastcoolware maxmessengermessenger broadcastshare webcamtake photoنرم افزاروب کمwebcam
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟